Вирішення навчально-виховних завдань у роботі з дітьми, що навчаються за індивідуальною формою
Урок "Я обираю здорові звички" (Основи здоров'я)
Мета уроку: продемонструвати школярам, що здоровий спосіб життя - це просто і важливо, багатьох захворювань можна уникнути завдяки правильному харчуванню, фізичній активності, уникненню шкідливих звичок.
План уроку:
1. Вступне слово вчителя.
2. Гра-обговорення "Рух - це здоров'я".
3. Тест "Що ти знаєш про здоров'я?".
4. Показ відеорецепту від Євгена Клопотенка "Мій корисний сніданок".
5. Виготовлення стіннівки "Я обираю здорові звички".
6. Підбиття підсумків.
Тема. Урок –
тренінг «Україна – європейська держава».
Урок "Я обираю здорові звички" (Основи здоров'я)
Мета уроку: продемонструвати школярам, що здоровий спосіб життя - це просто і важливо, багатьох захворювань можна уникнути завдяки правильному харчуванню, фізичній активності, уникненню шкідливих звичок.
План уроку:
1. Вступне слово вчителя.
2. Гра-обговорення "Рух - це здоров'я".
3. Тест "Що ти знаєш про здоров'я?".
4. Показ відеорецепту від Євгена Клопотенка "Мій корисний сніданок".
5. Виготовлення стіннівки "Я обираю здорові звички".
6. Підбиття підсумків.
Мета: формування ключових компетентностей:
- Вміння вчитися – само організовуватися до навчальної діяльності у взаємодії з іншими учасниками навчально-виховного процесу;
- Громадянської компетентності – застосовувати процедури й технології захисту власних інтересів, прав і свобод громадян, виконання громадянських обов’язків у межах держави;
- Орієнтуватися в проблемах сучасного суспільно-політичного життя в Україні;
- Соціальної компетентності – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших; продуктивно співпрацювати з партнерами у команді (групі), проявляти ініціативу;
Формування предметних компетентностей:
- Розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, співставляти, робити висновки, послідовно і тактовно висловлювати власну думку;
- Виховувати громадянські та патріотичні якості особистості, почуття гордості за власну державу, її здобутки, відповідальності та обов’язку;
- Спрямовувати пізнавальну активність учнів та самовдосконалення.
Обладнання уроку:
комп’ютер (презентація Power Point «Європейський Союз»), кросворд,
географічна карта Світу, глобус, калейдоскоп прислів’їв про Україну (на окремих
аркушах паперу), мікрофон, тлумачних словник.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Особливості
проведення уроку: урок розроблено відповідно до Державного стандарту початкової
загальної освіти з використанням інтерактивних технологій навчання,
мультимедійної презентації, що дає змогу учням показати та усвідомити важливе
значення громадянської та патріотичної позиції до своєї Батьківщини та
культурної спадщини українського народу.
Авторські уроки. Серія " Місто мого дитинства "
Я пишаюся своїми учнями, які здобули перемогу
у конкурсі "Патріот"
Проектна діяльність у 3-Г класі
Основним завданням сучасної школи є формування освіченої й освітньо мобільної людини, здатної до творчої перетворювальної діяльності в усіх сферах людського життя. Тому актуальності і пріоритету набувають системи розвивального навчання, які будуються на діяльнісній основі.
Учні 3 – Г класу працювали над проектом « Відомі люди України», самостійно підбираючи матеріали.
Навчальні
предмети: «Я у світі»,
українська мова, літературне читання,
трудове навчання.
Мета: формувати у дітей уміння шукати
шляхи вирішення проблеми (доводити, що Україна здавна була державою освічених
людей), знайомити з історією
розвитку шкіл в Україні; вчити будувати міркування; розвивати критичне мислення дітей,
дослідницькі уміння (виявлення проблем, збір інформації), спостережливість,
уміння узагальнювати, аналітичне мислення, мовлення та уміння співпрацювати; виховувати почуття гідності за
свій народ.
Форми
роботи:
- інтерв’ю;
- розповідь;
- робота в групах.
В результаті їхньої роботи була створена газета та
презентація з цієї теми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий